Tuesday 11 December 2012

Kenangan terindah...

Assalamualaikum dan selamat petang semua...woho0a,cuti cuti ni amat membosankan bila kita terpaksa duduk sorang2 kat rumah..nasib baik la ada intenet kan,boleh jugak la aku gedik gedik dengan dia..maklum lah budak comey memang macam ni..opsss,terlebih sudah..haissy,tapi memang comey pon..diri aku ikot suka hati aku la nak cakap apa pon..kalau nak tunggu orang puji memang tak laaa ~smile~ okey okey,now kita berbalik pada tajok okey..kenangan terindah?oho0o,sebenarnya aku rindu sangat suasana kat poly tempat yang aku penah gali ilmu selama setahun di PSP aka POLITEKNIK SEBERANG PERAI..poly tak la mana pon kalau dibandingkan degan budak kelas yang gila gila tu..seriously,best sangat sangat kawan dengan depa yang macam orang tak cukup akal tu and suka perah santan sendiri atau erti kata lain suka angkat bakul sendiri...sebab depa la aku jadi macam ni sekarang..suka perasan comey..arghh,whatever la tapi aku memang hepy gila kawan dengan depa...aku tak kisah pon apa yang orang nak cakap..janjy aku bahagia..kalau dudok dengan depa ni memang tak kan kering gusi laa..aku RINDU hampa la weyh!

p/s :JANGAN PENAH LUPA AKU YANG COMEY NI ,TQ~





















































No comments:

Post a Comment