Sunday 30 December 2012

Game over !

Hallo hallo and Assalamualaikum semua ! Entry aku kali ni bertemakan tentang GAME OVER ! wo0ohoaaaa, mesty tertanya tanya kan apakah ? main game kah minah yang comey ni, HAHA .... kenapa orang comey tak boleh main game kah ? opsss, terlebih sudah ... sorry awak awak yang hensem hensem and cantik cantik :D Ok, berbalik pada tajok aku game over jeng jeng jeng .... maksudnyaa waktu bersuka ria aku di bumi Penang sudah tamat and aku terpaksa balik ke Ipoh yang amat membosankan tu, huhu sorry awak awak yang duduk kat Ipoh ... bukan nak kutok tapi sejak aku duduk Ipoh tak da apa yang menarik pon :"(  btw, before balik sana my mamito bawak gi jalan jalan dulu pusing pusing langkawi ... sangat sangat hepy thanks mamito, I LOVE YOU :* 



                                             
                                           Pemandangan time nak bertolak ke Langkawi :)




                                                              Budak comey that's me :)







 
                                                           Time for kisses, yeaaaaah !




                                                              hye hye Langkawi :D















































































                                                                   ~ NRAR ~





                                                             my mum and opah :)





















































No comments:

Post a Comment